Írásaim

Vid Ödön

Magamról

2015. április 07. 16:30 - Vid Ödön

 

1948-ban születtem Budapesten. A Budapesti Műszaki Egyetemen szerzett erősáramú villamosmérnöki diplomával a zsebemben azonnal „elhagytam” a pályát és számítástechnikusnak, mai szóval informatikusnak szegődtem. Közel három és fél évtizeden keresztül szinte nem is foglalkoztam mással. Aktív dolgozókorom közel felét kutatóintézetben, a másikat pedig a bankszektorban töltöttem. A 70-es évek végén és a 80-as évek elején több szakkönyvvel tettem ismertté a nevem a hazai szakmai közönség előtt.

Fiatalabb éveimben szabadidőm túlnyomó részét barlangok kutatására fordítottam. Barátaimmal, társaimmal kezdetben a budai hegyekben, azután közel húsz évig a Baradlában dolgoztam. Aki csinálta, tudja, hogy ez mennyi élményt nyújt a föld alatti világ szerelmeseinek. Végül 90-ben úgy döntöttem, felhagyok az aktív barlangászkodással, hiszen még annyi minden mást is szeretnék látni a világból.

2006-ban lehetőségem nyílt korengedményes nyugdíjba vonulásra. Ekkor kezdtem történeteket írni, amelyeket ebben a blogban osztanék meg minél több olvasómmal. Remélem, írásaim sokaknak tetszeni fognak, és igyekezetemet kommentekkel honorálják.

 

2015. március 31.

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://odon-irasai.blog.hu/api/trackback/id/tr367348198
süti beállítások módosítása